Got wood?

Behövde säga att vi skulle åka tidigare idag till vår värdinna, vilket jag varit oroad över hela dagen. Men det visade sig att jag oroade mig i onödan. Jag använde ursäkten att något hänt hemma och att mina föräldrar ville ha mig hem tidigare och tydligen var jag väldigt övertygande för hon verkade oroad och frågade om allt var okej och Emma säger att det märktes på mig att något var fel. Skådespelartalanger for the winn!

När vi satt och fikade sådär som vi gör på eftermiddagarna så hör vi ett stort brak. Då hade hälften av all ved bestämt sig för att rasa! Så jag och Erwin, samt Emma framåt slutet, fick rasa en del till för att sedan spendera resten av eftermiddagen med att stapla upp dom igen! Men det var bland det roligaste under dagen så jag klaga inte!

Väldigt dålig bild av en del av det vi staplade upp + Erwin

Postat av: Claes

Roligaste på hela dagen? :-D
Kan ni inte köra en Harlem Shake framför vedtraven?
Det skulle vara kul att se :-)
(Inget fel på den bilden! Bra vedkänsla.)

Svar: Ja så händelserik dag hade jag ;) Nej inget Harlem shake x)
Emma Bergström

2013-02-23 @ 12:35:57
Postat av: Annica Rösmark

Heja tjejer!
Synd att det inte riktigt blivit som ni trodde. Tur att ni inte ska stanna så länge. Snart är ni hemma i värmen och alla härliga människor som gillar er. Allways look on the bright side of life!
Stora kramar från oss alla <3

Svar: Hej Annica! Tja vi löser det ändå och får se mer av Tokyo än vi skulle annars :) så det blir lite dyrare, men vi kommer få se mycket mer!
Saknar er härliga människor hemma! Hälsa alla! <3
Emma Bergström

2013-02-23 @ 20:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0