Pussel, spel och massa anime

 
Goder afton!
Sitter i vårt iskalla rum och funderar på om man inte borde packa i ordning väskan, men min härliga huvudvärk säger bara att jag borde sova. 
Dagen har spenderats i Asakusa och i Akihabara med härligt väder och mindre blåst än gårdagen. 
I Asakusa så gick vi på en trång gata som ledde till ett tempel, som var väldigt fint måste jag säga. Och denna lilla gata var kantad med massor av stånd som sålde allt möjligt med turistiga och japanska saker. Väldigt mysig faktiskt. 
Vi gick sedan till Akihabara, som är ett område med så mycket manga och anime saker så att det inte går att förstå. Det var böcker och figurer så långt ögat kunde nå! Det gick inte att ta in hur mycket det var ens! Om man är en riktigt tönt på serier, särskilt anime, då är detta gatan som gäller! 
Det jag själv blev mest glad över var däremot ett pussel av Alice i underlandet som jag köpt idag. Yeey vad fint det är! Och så var det massa spelmaskiner överallt som jag och Emma testade en del. Vi vann tyvärr ingenting, men det var väldigt roligt!
Nu blir det sista natten i denna kyla och sedan vidare på äventyr i hotell-världen!
 
Postat av: Claes

Men, jag trodde du var en serietönt ;-)
Akihabara = elektronikprylar! Det kan man köpa till pappa :-)
Akta er för speldjävulen!

Svar: Ja men inte en såå stor tönt ;)
Vad vill pappa ha för elektronpryl då? ^^
Sorry, men vi är redan fast! ;))
/sofia
Emma Bergström

2013-02-25 @ 20:48:43
Postat av: Eric

Varför skulle man köpa ett pussel med Alice i Underlandet i Japan för? (」゚ペ)」

Svar: För att det var adorableeeee!! \(^o^)/ /sofia
Emma Bergström

2013-02-28 @ 23:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0