Lyckad dag på hotellet

Idag bar det iväg till Asakusa och Akihabara igen för inshoppning av souvenirer och annat skojs. Nöjd som attans är jag! Men vi traska hem igen väldigt tidigt pga trötthet sen igår och att Emma hade problem med att gå. Dags satt kolla upp foten för henne tycker jag, särskilt om hon avbryter sig mitt i en mening och skriker till av smärta! 
 
Som den snälla vän jag är skyndar jag hem oss och går sedan och köper lunch till oss båda på McDonken plus en latte till emsim! Vi har sedan spenderat dagen på hotellet och pratat en massa och annat skoj! 
 
Nu till middag gick vi ut och köpte oss var sin underbar bento! Fy vad jag kommer sakna dom hemma i Sverige! 
 
/sofia
 
ps. Vet inte varför bilderna är åt fel håll. Ds
 
Postat av: Claes

Det framgår tydligt att du gillar din bentobox :-)
Här finns kanske räddningen:
http://justbento.com/recipes

Svar: Länken är sparad i favoriter!! :-D /Emma
Emma Bergström

2013-03-02 @ 00:56:01
Postat av: Claes

Kanske Emma behöver ett par pjuck med stöd för hålfoten och dämpning?
Annars finns det andra lösningar för shoppare med trötta/onda fötter:
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=O3si1BZ50w4
Den kanske verkar lite lam först, men kolla kurvtagningen på slutet :-)

Svar: Den där stolen är verkligen något för mig!! :-D
/Emma
Emma Bergström

2013-03-02 @ 01:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0